DIGITALIZARE IMM-uri

Ai toate solu╚Ťiile digitale ├«ntr-un singur loc! Simplu, eficient ╚Öi prompt.

Oferim solu╚Ťii tehnice, oferte personalizate ╚Öi consultan╚Ť─â pentru digitalizare IMM-uri

Tehnologia Informa╚Ťiei ╚Öi Comunica╚Ťiilor (TIC) pentru o economie digital─â competitiv─â

Venim ├«n sprijinul IMM-urilor cu partea de consultan╚Ť─â ╚Öi servicii complete pentru digitalizare

Micro├«ntrepriderile ╚Öi firmele mici ╚Öi mijlocii (IMM) din Rom├ónia vor putea accesa ├«n cur├ónd fonduri europene nerambursabile 30.000-100.000 de euro pentru achizi╚Ťia de calculatoare, alte echipamente ╚Öi servicii pentru digitalizare, inclusiv dac─â activeaz─â ├«n alte domenii dec├ót cel al tehnologiei informa╚Ťiei ╚Öi comunica╚Ťiilor (IT&C). Condi╚Ťiile de ob╚Ťinere a Fondurilor europene sunt cuprinse ├«n┬áproiectul de Ghid al solicitantului ╚Öi schema de minimis. Linia de finan╚Ťare de 100 de milioane de euro face parte din Programul pentru digitalizarea IMM-urilor.

Play Video

V─â oferim solu╚Ťii personalizate pentru digitalizarea proceselor companiei dvs.

Vanzare si Instalare de componente hardware si software

Va punem la dispozitie o gama larga de produse la cele mai accesibile preturi

Solu╚Ťii complete supraveghere / monitorizare / control acces

Solu╚Ťii de retehnologizare ╚Öi extindere a afacerii

Creare site si webdesign, Ecommerce -creare de magazine online, Cumparare domeniu, gazduire site, mentenanta si realizare de elemente grafice, brochuri, pliante + promovarea afacerii in online

Aplica╚Ťii software personalizate

CRM, ERP, Facturi, Recep╚Ťii, Facturi Proforme, Bonuri de consum, Bonuri de transfer, Garan╚Ťii, Evidenta pl─â╚Ťi/├«ncas─âri, inventar, Registratur─â electronic─â / flux de documente, fluxuri de aprob─âri, bibliotec─â documente, eviden╚Ť─â contracte, ticketing

Implementarea complet─â in Cloud a afacerii tale

O Solu╚Ťie inteligent─â conceput─â pentru a rezolva toate nevoile dvs. Cu o singur─â tax─â lunar─â ╚Öi o factur─â ve╚Ťi avea acces u╚Öor la multe servicii Licen╚Ťe Google ╚Öi Microsoft, Server in Cloud ╚Öi tablou de comand─â Cloud, Backup Automat, Securitate IT, Business Email, Spatiu de Stocare Nelimitat, Desktop Remote

Servicii de Re╚Ťelistic─â

Re╚Ťele de date, active & pasive re╚Ťea , INTRANET / EXTRANET

Obiectivul programului este cre╚Öterea competitivit─â╚Ťii IMM-urilor din Rom├ónia, iar acesta va fi atins prin dou─â tipuri de ac╚Ťiuni:

dezvoltarea unor aplica╚Ťii inovative din domeniul IT&C, care s─â asigure trecerea de la produc╚Ťia prin externalizare (outsourcing) la dezvoltarea bazat─â pe inovare ÔÇô beneficiarii finali sunt IMM-urile care activeaz─â ├«n domeniul IT&C;

acordarea de sprijin financiar nerambursabil pentru digitalizarea IMM-urilor ÔÇô beneficiarii finali sunt IMM-urile care au obiect de activitate altul dec├ót IT&C.

Activit─â╚Ťile eligibile pentru finan╚Ťare sunt specifice fiec─ârei categorii de ├«ntreprindere ├«n parte, dup─â cum urmeaz─â:

  • Pentru firmele care activeaz─â ├«n domeniul IT&C: achi╚Ťionarea de echipamente eficiente, instalarea ╚Öi configurarea acestora, achizi╚Ťionarea de aplica╚Ťii, achizi╚Ťionarea de solu╚Ťii de semn─âtur─â electronic─â, inclusiv resurse de stocare si procesare, activit─â╚Ťi aferente instruirii personalului care va utiliza produsele achizi╚Ťionate etc.
  • Pentru ├«ntreprinderile care nu au ca obiect principal de activitate IT&C: achizi╚Ťionarea unui website de prezentare a companiei, inclusiv achizi╚Ťia unui domeniu .ro ╚Öi g─âzduirea pe server, trecerea arhivelor din analog ├«n digital, solu╚Ťii IT pentru comer╚Ťul electronic, etc.
  • Cheltuielile eligibile pentru finan╚Ťare includ:

  • Cheltuieli aferente achizi╚Ťion─ârii de hardware TIC, dispozitive ╚Öi echipamente aferente (inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere ├«n func╚Ťiune), justificate din punct de vedere al implement─ârii aplica╚Ťiei de proiect. Sunt excluse elemente de mobilier care nu au leg─âtur─â cu func╚Ťionarea produselor/aplica╚Ťiilor informatice implementate prin aplica╚Ťia de proiect;
  • Cheltuieli aferente realiz─ârii re╚Ťelei LAN necesar─â pentru implementarea aplica╚Ťiei de proiect;
  • Cheltuieli aferente achizi╚Ťion─ârii ╚Öi/sau dezvolt─ârii aplica╚Ťiilor software/licen╚Ťelor necesare implement─ârii aplica╚Ťiei de proiect, configurarea ╚Öi implementarea bazelor de date, migrarea ╚Öi integrarea diverselor structuri de date existente;
  • Cheltuieli aferente achizi╚Ťion─ârii/realiz─ârii unui┬áwebsite de prezentare a companiei;
  • Cheltuieli aferente ├«nchirierii unui nume de domeniu nou ÔÇť.roÔÇŁ direct de la furnizorul na╚Ťional de domenii ÔÇť.roÔÇŁ;
  • Cheltuieli aferente ├«nchirierii solu╚Ťiei de semn─âtur─â electronic─â;
  • Cheltuieli aferente achizi╚Ťion─ârii de aplica╚Ťii informatice specifice pentru persoanele cu dizabilit─â╚Ťi;
  • Cheltuieli aferente achizi╚Ťion─ârii solu╚ŤiilorIT pentru comer╚Ťul electronic;
  • Cheltuieli aferente achizi╚Ťion─ârii de servicii de consultan╚Ť─â pentru elaborarea documenta╚Ťiilor necesare preg─âtirii aplica╚Ťiei de proiect propus─â spre finan╚Ťare ╚Öi/sau managementul aplica╚Ťiei de proiect (inclusiv elaborarea documenta╚Ťiilor necesare implement─ârii aplica╚Ťiei de proiect);
  • Cheltuieli aferente instruirii personalului care va utiliza produsele implementate/ achizi╚Ťionate ╚Öi cel care va asigura mentenan╚Ťa;
  • Cheltuieli de achizi╚Ťie a serviciilor de auditare intermediar─â/final─â, financiar─â (conform reglement─ârilor na╚Ťionale ├«n domeniul financiar-contabil) ╚Öi tehnic─â (din perspectiva coresponden╚Ťei rezultatului aplica╚Ťiei de proiect cu aplica╚Ťia de finan╚Ťare ╚Öi obiectivele POC).
  • Programul pentru digitalizarea IMM cuprinde 2 tipuri de finan╚Ťare: fondurile pentru IMM-urile non-IT care vor s─â se digitalizeze ╚Öi, separat, fondurile pentru IMM-urile IT care au nevoie de bani s─â dezvolte tehnologii inovatoare.
    Programul na╚Ťional de digitalizare a IMM-urilor┬áa fost ini╚Ťializat ├«n august 2020 ╚Öi face parte din Programul Opera╚Ťional Competitivitate 2014-2020 av├ónd alocat─â suma de┬á150 de milioane de euro, iar implementarea se va face p├ón─â la data de┬á31 decembrie 2023.

    Nu amâna succesul incepe proiectul tău acum !

    ├Ä╚Ťi st─âm la dispozi╚Ťie la num─ârul de telefon 0743478975 sau pe email la adresa office@bizadv.ro

    Google Business Starter
    Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

    Pre╚Ť standard: 5,2 ÔéČ per utilizator pe lun─â.

    Versiunea Business Starter este o suit─â de aplica╚Ťii de productivitate ╚Öi colaborare care ofer─â companiei dvs. e-mail profesional, solu╚Ťii de conferin╚Ťe video sigure, calendare partajate, editare de documente online ╚Öi multe altele.

    Suit─â de aplica╚Ťii Office de colaborare
    Cu Business Starter, organiza╚Ťia dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

    Gmail: trimite╚Ťi ╚Öi primi╚Ťi e-mailuri utiliz├ónd adresa profesional─â, de exemplu marco@company.ro

    Meet: Al─âtura╚Ťi-v─â ├«nt├ólnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (p├ón─â la 100 de participan╚Ťi)

    Calendar: Partaja╚Ťi calendare pentru a programa ├«nt├ólniri ╚Öi a programa evenimente Documente: Colabora╚Ťi ├«n timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul ╚Öi prezent─âri online

    Drive: Stoca╚Ťi-v─â fi╚Öierele ╚Öi face╚Ťi-le ├«n siguran╚Ť─â ├«n cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunica╚Ťi prin chat ├«n grup sau individual cu text ╚Öi con╚Ťinut media ├«mbog─â╚Ťit

    Verific─âri administrative
    Echipa dvs. administrativ─â sau IT poate, de asemenea:

    Gestiona╚Ťi conturile de utilizator ╚Öi set─ârile de securitate din Consola de administrare central─â

    Controla╚Ťi accesul utilizatorului la func╚Ťii ╚Öi servicii

    Gestiona╚Ťi dispozitivele mobile de la distan╚Ť─â.

    Urm─âri╚Ťi tendin╚Ťele de utilizare prin audituri ╚Öi rapoarte.

    Ob╚Ťine╚Ťi asisten╚Ť─â non-stop de la exper╚Ťii Google Workspace

    Ad─âuga╚Ťi mai multe func╚Ťii

    C├ónd ave╚Ťi versiunea Business Starter, pute╚Ťi trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe func╚Ťii.