Afacerile moderne sunt în cloud

Scalabilitate nelimitat─â
Performan╚Ť─â mai bun─â
Reduci costurile, economisesti bani

Avem experien╚Ť─â ├«n planificarea, dezvoltarea, implementarea, testarea ╚Öi migrarea afacerii tale ├«n cloud.

- Te putem ajuta cu -

Analiz─âm infrastructura actual─â ╚Öi vom crea cea mai bun─â configura╚Ťie cloud care s─â r─âspund─â nevoilor tale.

Implement─âm ╚Öi optimiz─âm baza de date pentru a ob╚Ťine performan╚Ťe maxime la costuri minime.

Te ajut─âm s─â migrezi aplica╚Ťiile de la serverul actual la infrastructura cloud.

Serviciile noastre de implementare ajut─â clien╚Ťii s─â ├«╚Öi ating─â rapid obiectivele de afaceri pentru utilizarea modelului cloud ╚Öi s─â transforme cheltuielile de capital ├«n cheltuieli opera╚Ťionale

Infrastructur─â

Alocare rapid─â de resurse de calcul, dintr-un server virtual, cu o configura╚Ťie customizat─â care se adapteaz─â nevoilor fiec─ârui client.

Platforma Cloud

Platform─â Cloud dedicat─â, ce poate fi customizat─â conform cerin╚Ťelor specifice aplica╚Ťiilor software existente.

Software

Folosirea aplica╚Ťiilor ├«n cloud, ce includ o interfa╚Ť─â web, ├«n vederea optimiz─ârii mai rapide a acestora.

Spa╚Ťii de stocare

Utilizarea spa╚Ťiilor de stocare ├«n cloud, pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi colaborarea, pentru a stoca ╚Öi a accesa ├«n siguran╚Ť─â documente de oriunde ╚Öi de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Communicare

Cre╚Öterea productivit─â╚Ťii echipei ╚Öi a companiei, prin utilizarea de solu╚Ťii de comunicare unificate, g─âzduite ├«ntr-un centru de date.

Ai nevoie de o Implementare sau migrare în cloud? Hai sa discutăm!

Implement─âm ╚Öi migr─âm solu╚Ťii IT pe cele mai puternice platforme Cloud

Google Workspace Enterprise &Business - solu╚Ťia de email ╚Öi colaborare de la Google

O solu╚Ťie complet─â ╚Öi u╚Öor de folosit pentru comunicarea ├«n firma ta, fie c─â este vorba de emailuri, video conferin╚Ťe sau accesarea ╚Öi creare de documente.

G suite cuprinde mai multe aplica╚Ťii “cloud” care permit echipei din firma ta s─â se conecteze ╚Öi s─â lucreze ├«n timp real de pe telefon, laptop sau tablet─â, din orice col╚Ť al lumii.

 

Microsoft 365

Office 365 este un serviciu Microsoft, pe baz─â de abonament bazat pe cloud, care reune╚Öte cele mai bune instrumente de colaborare, combin├ónd aplica╚Ťiile de top din clasa lor cu servicii puternice ├«n cloud, permitand astfel oricui s─â creeze ╚Öi s─â colaboreze facil.

Suita vine ├«n sprijinul acelor companii care doresc s─â se concentreze mai mult pe opera╚Ťiunile de baza ale afacerii, dec├ót pe ac╚Ťiunile care implic─â coordonarea de departamente ╚Öi echipe, deplasarea pentru a se ├«nt├ólni cu parteneri, angaja╚Ťi ╚Öi clien╚Ťi din diverse loca╚Ťii, folosirea metodelor de lucru tradi╚Ťionale care au devenit nesigure etc.

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Pre╚Ť standard: 5,2 ÔéČ per utilizator pe lun─â.

Versiunea Business Starter este o suit─â de aplica╚Ťii de productivitate ╚Öi colaborare care ofer─â companiei dvs. e-mail profesional, solu╚Ťii de conferin╚Ťe video sigure, calendare partajate, editare de documente online ╚Öi multe altele.

Suit─â de aplica╚Ťii Office de colaborare
Cu Business Starter, organiza╚Ťia dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimite╚Ťi ╚Öi primi╚Ťi e-mailuri utiliz├ónd adresa profesional─â, de exemplu marco@company.ro

Meet: Al─âtura╚Ťi-v─â ├«nt├ólnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (p├ón─â la 100 de participan╚Ťi)

Calendar: Partaja╚Ťi calendare pentru a programa ├«nt├ólniri ╚Öi a programa evenimente Documente: Colabora╚Ťi ├«n timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul ╚Öi prezent─âri online

Drive: Stoca╚Ťi-v─â fi╚Öierele ╚Öi face╚Ťi-le ├«n siguran╚Ť─â ├«n cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunica╚Ťi prin chat ├«n grup sau individual cu text ╚Öi con╚Ťinut media ├«mbog─â╚Ťit

Verific─âri administrative
Echipa dvs. administrativ─â sau IT poate, de asemenea:

Gestiona╚Ťi conturile de utilizator ╚Öi set─ârile de securitate din Consola de administrare central─â

Controla╚Ťi accesul utilizatorului la func╚Ťii ╚Öi servicii

Gestiona╚Ťi dispozitivele mobile de la distan╚Ť─â.

Urm─âri╚Ťi tendin╚Ťele de utilizare prin audituri ╚Öi rapoarte.

Ob╚Ťine╚Ťi asisten╚Ť─â non-stop de la exper╚Ťii Google Workspace

Ad─âuga╚Ťi mai multe func╚Ťii

C├ónd ave╚Ťi versiunea Business Starter, pute╚Ťi trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe func╚Ťii.