Afacerile moderne sunt în cloud

Scalabilitate nelimitată
Performanță mai bună
Reduci costurile, economisesti bani

Avem experiență în planificarea, dezvoltarea, implementarea, testarea și migrarea afacerii tale în cloud.

- Te putem ajuta cu -

Analizăm infrastructura actuală și vom crea cea mai bună configurație cloud care să răspundă nevoilor tale.

Implementăm și optimizăm baza de date pentru a obține performanțe maxime la costuri minime.

Te ajutăm să migrezi aplicațiile de la serverul actual la infrastructura cloud.

Serviciile noastre de implementare ajută clienții să își atingă rapid obiectivele de afaceri pentru utilizarea modelului cloud și să transforme cheltuielile de capital în cheltuieli operaționale

Infrastructură

Alocare rapidă de resurse de calcul, dintr-un server virtual, cu o configurație customizată care se adaptează nevoilor fiecărui client.

Platforma Cloud

Platformă Cloud dedicată, ce poate fi customizată conform cerințelor specifice aplicațiilor software existente.

Software

Folosirea aplicațiilor în cloud, ce includ o interfață web, în vederea optimizării mai rapide a acestora.

Spații de stocare

Utilizarea spațiilor de stocare în cloud, pentru a îmbunătăți colaborarea, pentru a stoca și a accesa în siguranță documente de oriunde și de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Communicare

Creșterea productivității echipei și a companiei, prin utilizarea de soluții de comunicare unificate, găzduite într-un centru de date.

Ai nevoie de o Implementare sau migrare în cloud? Hai sa discutăm!

Implementăm și migrăm soluții IT pe cele mai puternice platforme Cloud

Google Workspace Enterprise &Business - soluția de email și colaborare de la Google

O soluție completă și ușor de folosit pentru comunicarea în firma ta, fie că este vorba de emailuri, video conferințe sau accesarea și creare de documente.

G suite cuprinde mai multe aplicații “cloud” care permit echipei din firma ta să se conecteze și să lucreze în timp real de pe telefon, laptop sau tabletă, din orice colț al lumii.

 

Microsoft 365

Office 365 este un serviciu Microsoft, pe bază de abonament bazat pe cloud, care reunește cele mai bune instrumente de colaborare, combinând aplicațiile de top din clasa lor cu servicii puternice în cloud, permitand astfel oricui să creeze și să colaboreze facil.

Suita vine în sprijinul acelor companii care doresc să se concentreze mai mult pe operațiunile de baza ale afacerii, decât pe acțiunile care implică coordonarea de departamente și echipe, deplasarea pentru a se întâlni cu parteneri, angajați și clienți din diverse locații, folosirea metodelor de lucru tradiționale care au devenit nesigure etc.

Shopping Basket

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.

Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.

Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro

Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)

Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online

Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit

Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:

Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală

Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii

Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.

Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.

Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace

Adăugați mai multe funcții

Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.