Branding ╚śi identitate Vizual─â

Împreună creăm identitatea reprezentativă și unică brand-ului tău!

Brand și identitatea vizuală: Factori câștigători

Există trei factori câștigători pe care ne bazăm proiectele noastre de brand și de identitate vizuală: recunoaștere, familiaritate și uniformitate.

├Än proiectele de Brand ╚Öi Identitate Vizual─â de la BizAdvSoft, primul pas, fundamental ╚Öi preg─âtitor pentru urm─âtoarii, este definirea brandului care trebuie s─â con╚Ťin─â percep╚Ťia emo╚Ťional─â a identit─â╚Ťii vizuale ca ├«ntreg.

Brandul poate traversa perioade de tranzi╚Ťie, de reinovare, de resegmentare. Este nevoie de o adaptare continu─â a companiei la contextul curent al pie╚Ťei, pentru a ╚Ťine pasul cu criteriile volatile ale consumatorilor ├«n alegerea produselor unui brand ├«n detrimentul altuia.

Strategia de brand

Research asupra aspectelor ce ├«mpiedic─â transmiterea valorilor c─âtre audien╚Ť─â

Pentru a ╚Öti care este direc╚Ťia ├«n care se ├«ndreapt─â un brand, trebuie s─â ╚Ötim de unde pornim ╚Öi mai ales ce ├«mpiedic─â transmiterea mesajului central c─âtre audien╚Ť─â. Modelele de comunicare sunt vitale ├«n acest prim pas, comunicarea bidirec╚Ťional─â ╚Öi simetric─â fiind de preferat ├«n gravarea eficient─â a identit─â╚Ťii de brand.

Identificarea audien╚Ťei ╚Öi definirea ├«n detaliu a acesteia

Procesul de comunicare vizeaz─â un transmi╚Ť─âtor, un receptor, un mesaj ╚Öi un canal de transmitere a acestuia. Dincolo de multe alte componente, acestea sunt de departe cele mai importante. Succesul este garantat doar atunci c├ónd mesajul ajunge la audien╚Ť─â potrivit─â, vorbind pe limba acesteia. La fel se ├«ntampl─â ╚Öi cu valorile unui brand – se pot irosi atunci c├ónd sunt evitate sau necunoscute.

Definirea valorilor, a misiunii și viziunii ce alcătuiesc identitatea de brand

Faciliteaz─â transmiterea unui mesaj concentrat ╚Öi cuprinzator c─âtre audien╚Ť─â. ├Än absen╚Ťa acestora, publicul va fi privat de esen╚Ťa activit─â╚Ťii desf─â╚Öurate de un business, lucru care ├«ngreuneaz─â nu doar procesul de promovare a brandului, c├ót ╚Öi procesul de comunicare ├«ntre audien╚Ť─â ╚Öi brand.

Mesajul central al brandului

Este 100%, responsabil pentru ├«n╚Ťelegerea corect─â a obiectivelor. ├Än online, este vital c─â transmiterea unui mesaj s─â fie asumat─â, fiindc─â orice eroare se poate propaga devastator. Nu este suficient s─â de╚Ťine╚Ťi un mesaj, s─â targeta╚Ťi o audien╚Ť─â ofertanta sau sa identificati un canal eficient de promovare, dac─â toate aceste elemente nu sunt compatibile si nu rezoneaz─â ├«ntre ele. Succesul apare atunci cand mesajul concentrat ajunge la publicul-╚Ťint─â printr-un canal rapid ╚Öi eficient, care poate fi at├ót motorul de c─âutare, din care utilizatorul ├«╚Öi extrage rezultatele, fie publica╚Ťii sau re╚Ťeaua proprie a unei agen╚Ťii.

Identitatea vizual─â

Numele brandului

Este pus ├«n lumin─â prin tonul vocii, slogan ╚Öi valori definitorii. De (cele mai) multe ori, numele unui brand are un impact deosebit asupra modului ├«n care audien╚Ťa ├«i percepe pozi╚Ťia ╚Öi existen╚Ťa ├«ntr-un anumit domeniu. De╚Öi multe business-uri dezvolt─â obiective mare╚Ťe, este ├«ntotdeauna bine s─â ne limit─âm la o ecua╚Ťie c├ót mai simpl─â. Cine, ce ╚Öi cui transmite valorile din spatele unui brand?

Povestea și mesajele-cheie ale brandului

├«nainte de a se ├«ntreba cine le furnizeaz─â un produs sau un serviciu, clien╚Ťii vor cauta valori care investesc businessul cu asumare ╚Öi responsabilitate. Exist─â anumite industrii extrem de sensibile (farmaceutic─â, alimentar─â, etc) ce implic─â mai mult dec├ót v├ónzarea unor produse. Este nevoie de transparen╚Ť─â pentru c─â audien╚Ťa s─â fie cucerit─â de specificul ╚Öi autenticitatea unei afaceri, mai ales ├«n mediul online.

Logo-ul investit cu caracteristici elementare ale brandului

Estetica joaca un rol deosebit ├«n trasarea unui dialog nemediat cu audien╚Ť─â, iar logo-ul este acel simbol al tradi╚Ťiei ╚Öi povestii unui brand. Este recomandat ca logo-ul s─â se concentreze ├«n jurul elementelor sugestive, pentru a spune, la r├óndul s─âu, o poveste conving─âtoare.

Pachet atractiv realizat prin c─âr╚Ťi de vizit─â

C─âr╚Ťile de vizit─â exclusiviste v─â vor reprezenta cel mai bine identitatea. Cartea de vizit─â este o invita╚Ťie la business. De╚Öi se consider─â c─â face parte din arileria grea a afacerilor cu capital, cartea de vizit─â este, de fapt, o etichet─â a autenticit─â╚Ťii ╚Öi seriozit─â╚Ťii brandului t─âu. De aceea, aceasta este instrumentul preferat prin care audien╚Ťa poate lua contact cu informa╚Ťiile adi╚Ťionale despre un brand sau altul, dincolo de faptul c─â reprezint─â o form─â de respect la adresa celor interesa╚Ťi de poten╚Ťiale parteneriate.

Brand & Identity

CONSTRUIE╚śTE-╚ÜI AFACEREA CU CEI MAI BUNI

Creativitatea este brand-ul nostru! Împreună construim lucruri incredibile.

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Pre╚Ť standard: 5,2 ÔéČ per utilizator pe lun─â.

Versiunea Business Starter este o suit─â de aplica╚Ťii de productivitate ╚Öi colaborare care ofer─â companiei dvs. e-mail profesional, solu╚Ťii de conferin╚Ťe video sigure, calendare partajate, editare de documente online ╚Öi multe altele.

Suit─â de aplica╚Ťii Office de colaborare
Cu Business Starter, organiza╚Ťia dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimite╚Ťi ╚Öi primi╚Ťi e-mailuri utiliz├ónd adresa profesional─â, de exemplu marco@company.ro

Meet: Al─âtura╚Ťi-v─â ├«nt├ólnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (p├ón─â la 100 de participan╚Ťi)

Calendar: Partaja╚Ťi calendare pentru a programa ├«nt├ólniri ╚Öi a programa evenimente Documente: Colabora╚Ťi ├«n timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul ╚Öi prezent─âri online

Drive: Stoca╚Ťi-v─â fi╚Öierele ╚Öi face╚Ťi-le ├«n siguran╚Ť─â ├«n cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunica╚Ťi prin chat ├«n grup sau individual cu text ╚Öi con╚Ťinut media ├«mbog─â╚Ťit

Verific─âri administrative
Echipa dvs. administrativ─â sau IT poate, de asemenea:

Gestiona╚Ťi conturile de utilizator ╚Öi set─ârile de securitate din Consola de administrare central─â

Controla╚Ťi accesul utilizatorului la func╚Ťii ╚Öi servicii

Gestiona╚Ťi dispozitivele mobile de la distan╚Ť─â.

Urm─âri╚Ťi tendin╚Ťele de utilizare prin audituri ╚Öi rapoarte.

Ob╚Ťine╚Ťi asisten╚Ť─â non-stop de la exper╚Ťii Google Workspace

Ad─âuga╚Ťi mai multe func╚Ťii

C├ónd ave╚Ťi versiunea Business Starter, pute╚Ťi trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe func╚Ťii.