Branding Și identitate Vizuală

Împreună creăm identitatea reprezentativă și unică brand-ului tău!

Brand și identitatea vizuală: Factori câștigători

Există trei factori câștigători pe care ne bazăm proiectele noastre de brand și de identitate vizuală: recunoaștere, familiaritate și uniformitate.

În proiectele de Brand și Identitate Vizuală de la BizAdvSoft, primul pas, fundamental și pregătitor pentru următoarii, este definirea brandului care trebuie să conțină percepția emoțională a identității vizuale ca întreg.

Brandul poate traversa perioade de tranziție, de reinovare, de resegmentare. Este nevoie de o adaptare continuă a companiei la contextul curent al pieței, pentru a ține pasul cu criteriile volatile ale consumatorilor în alegerea produselor unui brand în detrimentul altuia.

Strategia de brand

Research asupra aspectelor ce împiedică transmiterea valorilor către audiență

Pentru a ști care este direcția în care se îndreaptă un brand, trebuie să știm de unde pornim și mai ales ce împiedică transmiterea mesajului central către audiență. Modelele de comunicare sunt vitale în acest prim pas, comunicarea bidirecțională și simetrică fiind de preferat în gravarea eficientă a identității de brand.

Identificarea audienței și definirea în detaliu a acesteia

Procesul de comunicare vizează un transmițător, un receptor, un mesaj și un canal de transmitere a acestuia. Dincolo de multe alte componente, acestea sunt de departe cele mai importante. Succesul este garantat doar atunci când mesajul ajunge la audiență potrivită, vorbind pe limba acesteia. La fel se întamplă și cu valorile unui brand – se pot irosi atunci când sunt evitate sau necunoscute.

Definirea valorilor, a misiunii și viziunii ce alcătuiesc identitatea de brand

Facilitează transmiterea unui mesaj concentrat și cuprinzator către audiență. În absența acestora, publicul va fi privat de esența activității desfășurate de un business, lucru care îngreunează nu doar procesul de promovare a brandului, cât și procesul de comunicare între audiență și brand.

Mesajul central al brandului

Este 100%, responsabil pentru înțelegerea corectă a obiectivelor. În online, este vital că transmiterea unui mesaj să fie asumată, fiindcă orice eroare se poate propaga devastator. Nu este suficient să dețineți un mesaj, să targetați o audiență ofertanta sau sa identificati un canal eficient de promovare, dacă toate aceste elemente nu sunt compatibile si nu rezonează între ele. Succesul apare atunci cand mesajul concentrat ajunge la publicul-țintă printr-un canal rapid și eficient, care poate fi atât motorul de căutare, din care utilizatorul își extrage rezultatele, fie publicații sau rețeaua proprie a unei agenții.

Identitatea vizuală

Numele brandului

Este pus în lumină prin tonul vocii, slogan și valori definitorii. De (cele mai) multe ori, numele unui brand are un impact deosebit asupra modului în care audiența îi percepe poziția și existența într-un anumit domeniu. Deși multe business-uri dezvoltă obiective marețe, este întotdeauna bine să ne limităm la o ecuație cât mai simplă. Cine, ce și cui transmite valorile din spatele unui brand?

Povestea și mesajele-cheie ale brandului

înainte de a se întreba cine le furnizează un produs sau un serviciu, clienții vor cauta valori care investesc businessul cu asumare și responsabilitate. Există anumite industrii extrem de sensibile (farmaceutică, alimentară, etc) ce implică mai mult decât vânzarea unor produse. Este nevoie de transparență pentru că audiența să fie cucerită de specificul și autenticitatea unei afaceri, mai ales în mediul online.

Logo-ul investit cu caracteristici elementare ale brandului

Estetica joaca un rol deosebit în trasarea unui dialog nemediat cu audiență, iar logo-ul este acel simbol al tradiției și povestii unui brand. Este recomandat ca logo-ul să se concentreze în jurul elementelor sugestive, pentru a spune, la rândul său, o poveste convingătoare.

Pachet atractiv realizat prin cărți de vizită

Cărțile de vizită exclusiviste vă vor reprezenta cel mai bine identitatea. Cartea de vizită este o invitație la business. Deși se consideră că face parte din arileria grea a afacerilor cu capital, cartea de vizită este, de fapt, o etichetă a autenticității și seriozității brandului tău. De aceea, aceasta este instrumentul preferat prin care audiența poate lua contact cu informațiile adiționale despre un brand sau altul, dincolo de faptul că reprezintă o formă de respect la adresa celor interesați de potențiale parteneriate.

Brand & Identity

CONSTRUIEȘTE-ȚI AFACEREA CU CEI MAI BUNI

Creativitatea este brand-ul nostru! Împreună construim lucruri incredibile.

Shopping Basket

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.

Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.

Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro

Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)

Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online

Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit

Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:

Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală

Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii

Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.

Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.

Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace

Adăugați mai multe funcții

Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.