Web Marketing

Oferim servicii premium de Marketing Online

  • Campanii Google Adwords
  • Promovare Social Media

Campanii Google AdWords

Cea mai bună și economică modalitate de a aduce potențiali clienti pe site-ul tău

Campaniile de promovare AdWords iți vor aduce clienții de care ai nevoie. Totuși, aceste campanii trebuie realizate de un expert, astfel incât să fii in primele poziții, cu costuri minime. Noi îți oferim acest specialist, certificat de către Google. El va identifica pentru tine, cea mai bună strategie de promovare în mediul online.

Poți avea vânzări încă din prima zi!

Campanii Google Adwords

Google Adwords este cea mai rapidă metodă de a ajunge la clienții interesați de serviciul / produsul tău!

Cea mai eficientă modalitate de promovare online
Plătești doar click-urile vizitatorilor care contează pentru tine!

Iată cum lucrăm

Dezvoltăm Strategia de Promovare

Construim Anunțurile și Lansăm Campania

Optimizăm pentru Rezultate și Performanță

De ce să alegi Google Adwords ca modalitate de promovare

Țintești doar oamenii ce caută produsele tale, plătești doar pentru cei ce ajung pe site-ul tău.

Nu ești online,  nu exiști!

Promovare Social Media
Servicii de promovare Social Media remarcabile

Implementare, dezvoltare, administrare, optimizare conturi și campanii social media

(Facebook, Google+, LinkedIn, Youtube, Twitter)

 

social media

De ce trebuie ca afacerea ta să fie prezentă în social media?

 
  • Crești încrederea în brand;
  • Toată lumea (inclusiv clienții si potențialii tăi clienți) este prezentă în social media. Ceea ce înseamnă că este un canal de comunicare între afacerea pe care o conduci și clienți;
  • Crești traficul site-urilor tale;
  • Crești rata de conversie;
  • Generezi leaduri pentru afacerea ta;
  • Aduci noi clienți si noi vânzari;
  • Ajungi cu afacerea ta către o rețea cat mai mare de potențiali clienți;
  • Ajuți site-ul tău să crească în clasamentul motoarelor de căutare (SEO);
  • Pentru că și concurența ta este prezentă.

Ce fac specialiștii noștri pentru afacerea ta

  • Creează paginile de Facebook si Google+, LikedIn, Youtube și Twitter;
  • Personalizează paginile cu cover photo și poză de profil relevante;
  • Creează taburi care să ajute la: prezentarea companiei, a catalogului, a serviciilor, a site-ului sau care să ajute la generarea de leaduri sau colectarea de adrese de email;
  • Creează postări pe paginile de Facebook și Google+ (inclusiv în weekend), postări create special pentru afacerea ta, ținând cont de ceea ce îi interesează pe potențialii tăi clienți;
  • Se implică în crearea unei comunități și stabilirea interacțiunii cu fanii în timp real;
  • Comunică noutățile oferite de către compania ta imediat cum acestea apar;
  • Asigură generarea de trafic relevant pe site-ul tău din rețelele sociale;
  • Oferă consultanță continuă pentru generarea de vânzări și leaduri prin intermediul rețelelor sociale.

CONSTRUIEȘTE-ȚI AFACEREA CU CEI MAI BUNI

Creativitatea este brand-ul nostru! Împreună construim lucruri incredibile.

Shopping Basket

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.

Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.

Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro

Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)

Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online

Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit

Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:

Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală

Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii

Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.

Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.

Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace

Adăugați mai multe funcții

Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.