Politica de confidentialitate a datelor - GDPR

Conform Regulamentului European 2016/679 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date,este datoria noastră să te informăm despre cum utilizăm, stocăm și protejăm datele tale personale și cum ne însușim prevederile Regulamentului.

Scopul principal al acestui regulament este creșterea nivelului de protecție a datelor personale și crearea unui climat de încredere care să permită fiecărei persoane controlul asupra propriilor date.

SC Bizadvsoft SRL garantează securitatea datelor persoanelor care utilizează serviciile furnizate.

Protejăm informațiile confidențiale, cum ar fi informațiile de contact (nume, prenume, telefon, adresă de e-mail), evitându-se ca acestea să apară în căutări publice și nu pot fi văzute de alți utilizatorii înregistrați pe www.bizadv.ro

Ce date personale prelucrăm?

Datele personale pe care le prelucrăm sunt, în principal, datele tale de identificare, pe care le colectăm direct de la tine atunci când ți-ai exprimat dorința de a te abona la newsletter sau ai completat un formular de înscriere pentru diverse campanii publicitare marca Bizadvsoft de pe rețele sociale.

Cum prelucrăm datele tale personale?

Prelucram datele personale doar pentru scopuri legitime, precum acela de a-ți trimite periodic noutăți despre serviciile și produsele noastre.

Prelucrarea datelor personale se întemeiază întotdeauna prin acordul încheiat între compania Bizadvsoft SRL ( J32/1758/2017, CUI RO37631434, sediul social în Sibiu, Șelimbar, str. Dna. Stanca nr. 38, et.8, ap. 811) responsabilă de crearea și administrarea site-ului www.bizadv.ro

Ce instrumente de partajare și stocare sunt puse la dispoziție de Bizadvsoft?

Bizadvsoft folosește și grupurile ca mijloc de a împărtăși informații principale între principalii actori, dar și servicii ale unor terțe părți, legate în principal de serviciile Google și Microsoft.

Servicii Google:

Serviciile Google care permit partajarea fișierelor și a informațiilor sunt legate de G-Suite for Education & Business. Prin urmare, folosirea aplicațiilor online, cum ar fi

Servicii Microsoft:

Serviciile Microsoft care permit partajarea fișierelor și a informațiilor sunt legate de Microsoft for Education și Office365.

Cât timp prelucrăm datele personale?

Datele personale sunt stocate și prelucrate pe durată nelimitată numai în cazul în care ai optat pentru abonarea la newsletter sau ai completat un formular de înscriere pentru diverse campanii publicitare marca Bizadvsoft de pe rețele sociale.

Pe lângă drepturile existente, de la data aplicării Regulamentului beneficiezi de drepturi adiționale. Iată lista completă a drepturilor pe care le ai:

Dreptul la informare – poți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor tale personale

Dreptul la rectificare – poți rectifica datele personale inexacte sau le poți completa

Dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – poți obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege

Dreptul la restricționarea prelucrării – poți solicita restricționarea prelucrării în cazul în care contești exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevăzute de lege

Dreptul de opoziție – poți să te opui, în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim

Dreptul la portabilitatea datelor – poți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ai furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau poți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator

Dreptul de a depune plângere – poți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Dreptul de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul tău, ți-l poți retrage oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă

Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: poți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare, îți poți exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta și poți contesta decizia.

Îți poți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin simpla transmitere a unei solicitări la sediul nostru din Sibiu, Șelimbăr, str. Dna. Stanca nr. 38, et.8, ap. 811 sau prin e-mail info@bizadv.com

Îți multumim pentru încrederea acordată!

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.

Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.

Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro

Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)

Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online

Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit

Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:

Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală

Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii

Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.

Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.

Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace

Adăugați mai multe funcții

Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.