Solu╚Ťii inteligente ce ├«╚Ťi sus╚Ťin business-ul!

Work365 integreaz─â toate serviciile oferite de Google Workspace & Microsoft 365, cu o singur─â logare.
Oricând ai posibilitatea de a integra și alte servicii de care ai nevoie.
Un singur abonament lunar + o singură factură și ai acces rapid la suita de servicii.

Licen╚Ťe Google ╚Öi Microsoft, Cloud Server ╚Öi Switchboard, Backup automat, Securitate IT si multe alte beneficii.

Câteva din serviciile noastre

Google Workspace Business Starter

LICENȚĂ SOFTWARE

Email de domeniu corporativ

├Änt├ólniri video de 100 de participan╚Ťi

30 GB stocare în cloud pentru fiecare utilizator

Asisten╚Ť─â standard

Google Workspace Business Standard

LICENȚĂ SOFTWARE

Email de domeniu corporativ

├Änt├ólniri video din 150 de participan╚Ťi + ├«nregistrare

2 TB stocare în cloud pentru fiecare utilizator

Asisten╚Ť─â standard cu posibilitatea actualiz─ârii

Google Workspace Business Plus

LICENȚĂ SOFTWARE

Email de domeniu corporativ
├Änt├ólniri video de 250 de participan╚Ťi + monitorizarea particip─ârii
5 TB stocare în cloud pentru fiecare utilizator
Asisten╚Ť─â standard cu posibilitatea actualiz─ârii
Gestionarea VAULT și ENDPOINT

Microsoft 365 Business Basic

LICENTA SOFTWARE

Ideal pentru companiile care au nevoie de solu╚Ťii la distan╚Ť─â

Microsoft Teams

Stocare securizată în cloud

Office Online (versiunile desktop nu sunt incluse).

Microsoft 365 Business Standard

LICENȚĂ SOFTWARE

Ideal pentru companiile care au nevoie de instrumente complete de lucru la distan╚Ť─â ╚Öi de colaborare, inclusiv Microsoft Teams

Stocare securizată în cloud
E-mail corporativ ╚Öi aplica╚Ťii Office premium pe toate dispozitivele.

Microsoft 365 Business Premium

LICENȚĂ SOFTWARE

Ideal pentru companiile care au nevoie de solu╚Ťii securizate de lucru la distan╚Ť─â cu tot ceea ce este inclusiv ├«n Business Standard

Plus protec╚Ťie avansat─â ├«mpotriva amenin╚Ť─ârilor cibernetice ╚Öi gestionarea dispozitivului.

Microsoft 365 Apps


LICENȚĂ SOFTWARE

Ideal pentru companiile care au nevoie de aplica╚Ťii Office pe mai multe dispozitive

Stocare de fișiere in cloud.

E-mail business și Microsoft Teams nu sunt incluse.

LUCREAZI, SALVEAZI ╚śI DISTRIBUI DATE ├ÄN SIGURAN╚Ü─é.
SALVEZI DATELE COMPANIEI TALE ÎNTR-UN LOC SIGUR.
MIGREZI AFACEREA PE CLOUD

Descoperă avantajele migrării în CLOUD

Stocarea ├«n cloud este un model de stocare a datelor pe computerele din re╚Ťea ├«n care datele ├«n sine sunt stocate pe mai multe servere virtuale g─âzduite ├«n general la facilit─â╚Ťi ter╚Ťe sau pe servere dedicate
fotografii, videoclipuri ╚Öi multe alte tipuri de fi╚Öiere direct online. Sincroniza╚Ťi toate dispozitivele ╚Öi nu mai trebuie s─â v─â face╚Ťi griji cu privire la transferul de fi╚Öiere, orice pierdere de date sau copii de rezerv─â

Reduce╚Ťi costurile unui server fizic, nu va mai trebui s─â v─â g├óndi╚Ťi la repara╚Ťii, ├«ntre╚Ťinere, licen╚Ťe ╚Öi accesorii. Evita╚Ťi ineficien╚Ťele ╚Öi costurile asociate

Fi╚Öierele dvs. vor fi accesibile de pe orice dispozitiv. Oriunde v─â afla╚Ťi pute╚Ťi consulta, edita, stoca toate documentele ├«n orice moment, de acas─â sau de la birou, ave╚Ťi nevoie doar de o conexiune la internet

Creare, stocare ╚Öi partajare con╚Ťinut in cloud din Documente, Foi de calcul sau fi╚Öiere de orice format
Ai acces de oriunde si oricând de pe desktop sau de pe mobil.

Prin eliminarea serverului fizic, vei reduce costurile ╚Öi nu va mai trebui s─â te g├óndesti la repara╚Ťii, ├«ntre╚Ťinere, licen╚Ťe ╚Öi accesorii. Evi╚Ťi ├«ntreruperile ╚Öi costurile asociate.

TOATE FI╚śIERELE TALE ACCESIBILE DE PE ORICE DISPOZITIV DE ORIUNDE TE-AI AFLA

DESCOPER─é SERVICIILE WORK365

Po╚Ťi alege dintr-o gam─â complexa de servicii in Cloud. Cloud Server, Licen╚Ťe Software, Securitate de Date, Switchboard, Central─â ├«n Cloud , Desktop ├«n Cloud

Server cloud

Toate fișierele tale sunt accesibile online de oriunde și de pe orice dispozitiv

Backup automat

Nu mai este nevoie sa faci back-up manual.

Licen╚Ťe Google, Microsoft, Adobe

Cumperi toate licen╚Ťele o singur─â dat─â.

O singur─â logare

Accesezi toate aplica╚Ťiile cu o singur─â autentificare

Centrală în cloud

Treci de la tabloul de bord vechi la tabloul de comand─â virtual

Desktop în cloud

Folosim CloudReady pentru a transforma orice dispozitiv într-un Chromebook. Fără limitări hardware

Securitate IT

Po╚Ťi alege cel mai bun antivirus ╚Öi firewall pentru a a p─âstra datele ├«n siguran╚Ť─â

Fibre optic─â dedicat─â

Aducem internet rapid oriunde te-ai afla

Optimizezi activitatea echipei dvs. cu serviciile Google, Microsoft și Adobe
O singur─â suit─â de produse cu cele mai bune instrumente.
Alegi dintre cele mai bune servicii.
Toate sunt incluse într-un singur pachet.

GOOGLE WORKSPACE

O singură suită de produse cu  cele mai bune instrumente profesionale pentru a lucra, colabora, stoca si trimite in siguranta datele companiei tale

MICROSOFT
OFFICE 365

Reinventezi productivitatea cu Microsoft 365 și Microsoft Teams. Toate instrumentele din biroul tău în cloud.

ADOBE
CREATIVE CLOUD

Urm─âri╚Ťi-v─â evoluarea ideilor. Accesezi ├«ntreaga colec╚Ťie de aplica╚Ťii Creative Cloud.

CENTRALĂ ÎN CLOUD

SERVICIU MEREU DISPONIBIL.
UTILIZEAZEZI NUMARUL DE TELEFON AL COMPANIEI, PE UN SMARTPHONE

Vei putea primi și efectua apeluri de pe telefonul personal folosind numărul oficial al companiei.

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Pre╚Ť standard: 5,2 ÔéČ per utilizator pe lun─â.

Versiunea Business Starter este o suit─â de aplica╚Ťii de productivitate ╚Öi colaborare care ofer─â companiei dvs. e-mail profesional, solu╚Ťii de conferin╚Ťe video sigure, calendare partajate, editare de documente online ╚Öi multe altele.

Suit─â de aplica╚Ťii Office de colaborare
Cu Business Starter, organiza╚Ťia dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimite╚Ťi ╚Öi primi╚Ťi e-mailuri utiliz├ónd adresa profesional─â, de exemplu marco@company.ro

Meet: Al─âtura╚Ťi-v─â ├«nt├ólnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (p├ón─â la 100 de participan╚Ťi)

Calendar: Partaja╚Ťi calendare pentru a programa ├«nt├ólniri ╚Öi a programa evenimente Documente: Colabora╚Ťi ├«n timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul ╚Öi prezent─âri online

Drive: Stoca╚Ťi-v─â fi╚Öierele ╚Öi face╚Ťi-le ├«n siguran╚Ť─â ├«n cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunica╚Ťi prin chat ├«n grup sau individual cu text ╚Öi con╚Ťinut media ├«mbog─â╚Ťit

Verific─âri administrative
Echipa dvs. administrativ─â sau IT poate, de asemenea:

Gestiona╚Ťi conturile de utilizator ╚Öi set─ârile de securitate din Consola de administrare central─â

Controla╚Ťi accesul utilizatorului la func╚Ťii ╚Öi servicii

Gestiona╚Ťi dispozitivele mobile de la distan╚Ť─â.

Urm─âri╚Ťi tendin╚Ťele de utilizare prin audituri ╚Öi rapoarte.

Ob╚Ťine╚Ťi asisten╚Ť─â non-stop de la exper╚Ťii Google Workspace

Ad─âuga╚Ťi mai multe func╚Ťii

C├ónd ave╚Ťi versiunea Business Starter, pute╚Ťi trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe func╚Ťii.

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Pre╚Ť standard: 5,2 ÔéČ per utilizator pe lun─â.

Versiunea Business Starter este o suit─â de aplica╚Ťii de productivitate ╚Öi colaborare care ofer─â companiei dvs. e-mail profesional, solu╚Ťii de conferin╚Ťe video sigure, calendare partajate, editare de documente online ╚Öi multe altele.

Suit─â de aplica╚Ťii Office de colaborare
Cu Business Starter, organiza╚Ťia dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimite╚Ťi ╚Öi primi╚Ťi e-mailuri utiliz├ónd adresa profesional─â, de exemplu marco@company.ro

Meet: Al─âtura╚Ťi-v─â ├«nt├ólnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (p├ón─â la 100 de participan╚Ťi)

Calendar: Partaja╚Ťi calendare pentru a programa ├«nt├ólniri ╚Öi a programa evenimente Documente: Colabora╚Ťi ├«n timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul ╚Öi prezent─âri online

Drive: Stoca╚Ťi-v─â fi╚Öierele ╚Öi face╚Ťi-le ├«n siguran╚Ť─â ├«n cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunica╚Ťi prin chat ├«n grup sau individual cu text ╚Öi con╚Ťinut media ├«mbog─â╚Ťit

Verific─âri administrative
Echipa dvs. administrativ─â sau IT poate, de asemenea:

Gestiona╚Ťi conturile de utilizator ╚Öi set─ârile de securitate din Consola de administrare central─â

Controla╚Ťi accesul utilizatorului la func╚Ťii ╚Öi servicii

Gestiona╚Ťi dispozitivele mobile de la distan╚Ť─â.

Urm─âri╚Ťi tendin╚Ťele de utilizare prin audituri ╚Öi rapoarte.

Ob╚Ťine╚Ťi asisten╚Ť─â non-stop de la exper╚Ťii Google Workspace

Ad─âuga╚Ťi mai multe func╚Ťii

C├ónd ave╚Ťi versiunea Business Starter, pute╚Ťi trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe func╚Ťii.